Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05)

Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) ATE
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) ERT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) GIRLING
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 (E12) 518 sedan 90KM, 66kW, benzyna (1974.07 - 1981.05) TRW
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
43253
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
43253
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Średnica [mm]:  23,8
System hamulcowy:  ATE
Ciężar [kg]:  0,13
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze