Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 (E34) 520 i sedan 129KM, 95kW, benzyna (1987.06 - 1990.09) TRW
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
03.2125-3011.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
03.2125-3011.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  55,4
Długość 2 [mm]:  114,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1355,00 zł
797,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze