Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAPCO do Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 (E34) 525 i sedan 170KM, 125kW, benzyna (1988.02 - 1990.08) TRW
Producent:MAPCO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1753
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1753
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  55,4
Długość 2 [mm]:  114,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 555,00 zł
300,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze