Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA PAGID do Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 (E34) 525 i 24V sedan 192KM, 141kW, benzyna (1990.03 - 1995.08) TRW
Producent:HELLA PAGID

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 500-761
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 500-761
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  20,64
Otwór o śr. 2 [mm]:  25,4
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x1)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1314,00 zł
773,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA PAGID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 500-171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA PAGID
Kod:
8AM 355 500-171
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  25,40
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Techniczny numer informacyjny:  AM0017
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1556,00 zł
915,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze