Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ABE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 (E34) 530 i sedan 188KM, 138kW, benzyna (1988.01 - 1990.04) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4008119
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4008119
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 769,00 zł
427,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze