Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA do Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 5 (E34) M5 sedan 340KM, 250kW, benzyna (1992.01 - 1995.07) TRW
Producent:HELLA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 500-171
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 500-171
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1251,00 zł
736,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze