Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Bmw Z3 coupe (E36) M coupe 321KM, 236kW, benzyna (1998.02 - 2001.06) VEMO
Producent:FTE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H20866.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H20866.0.1
Jednostka:
szt
Średnica 1 [mm]:  20,6
Średnica 2 [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  90
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  208
Ilość połączeń:  3
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 933,00 zł
533,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220080
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220080
Średnica 1 [mm]:  20,6
Średnica 2 [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  3
Długość całkowita [mm]:  208
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  90
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Ciężar [kg]:  0,73
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze