Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa FTE Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa METELLI Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Citroën C5 III (RD_) 1.6 THP 155 sedan 156KM, 115kW, benzyna (2009.04 - obecnie) TRW
Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239125.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239125.7.1
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 566,00 zł
298,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze