Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FERODO Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën JUMPER Autobus (244, Z_) 2.0 bivalent Autobus 110KM, 81kW, Benzyna / gaz ziemny (CNG) (2003.02 - obecnie) VALEO
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-241
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-241
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 412,00 zł
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze