Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10)

Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) BREMBO
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën ZX Break (N2) 1.9 D Kombi 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1997.10) VALEO
Producent:KAWE

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1228
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1228
Otwór o śr[mm]:  20,64
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  2
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1382
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1382
System hamulcowy:  ATE
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  22,225
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1383
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1383
System hamulcowy:  ATE
Otwór o śr[mm]:  22,225
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1240
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1240
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  Bosch
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1254
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1254
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1946
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1946
System hamulcowy:  Bendix
Otwór o śr[mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  22,225
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1378
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1378
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
Otwór o śr[mm]:  22,225
System hamulcowy:  ATE
Dla numeru artykułu:  1378
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze