Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) MAPCO
Pompa hamulcowa MASTER-SPORT GERMANY Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) MASTER-SPORT GERMANY
Pompa hamulcowa METELLI Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Dacia LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0K) sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (2006.01 - 2012.12) VALEO
Producent:DELPHI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM80417
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80417
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  21
Do 100 dni na zwrot
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM80263
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80263
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10*1
Rozmiar gwintu 2:  M12*1
Do 100 dni na zwrot
487,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze