Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05)

Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) ABE
Pompa hamulcowa ATE Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) NK
Pompa hamulcowa REMSA Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) SWAG
Pompa hamulcowa TRISCAN Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Fiat DUCATO Panorama (290_) 2.0 4x4 Autobus 86KM, 63kW, benzyna (1990.06 - 1994.05) VALEO
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6762
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6762
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Materiał:  Żeliwo szare
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6786
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6786
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
System hamulcowy:  Bendix/Bosch
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
211,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6769
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6769
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bendix
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Dla numeru artykułu:  6769
Do 100 dni na zwrot
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6761
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6761
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Dla numeru artykułu:  6761
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze