Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie)

Pompa hamulcowa TRW Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat SCUDO Skrzynia (270_, 272_) 2.0 D Multijet 4x4 Skrzynia 120KM, 88kW, olej napędowy (2007.01 - obecnie) SAMKO
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1719
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1719
Otwór o śr[mm]:  25,4
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1720
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1720
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  ATE
Otwór o śr[mm]:  25,4
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze