Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa METELLI Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa A.B.S. Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa KAWE Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Fiat TIPO sedan (356_) 1.4 LPG (356SXF1B) sedan 120KM, 88kW, Benzyna / gaz samochodowy (LPG) (2016.05 - obecnie) SAMKO
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
6342
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
6342
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  10 X 1-6H (2)
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  BOSCH
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
196,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze