Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ do Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford ESCORT III Express (AVA) 1.1 nadwozie zamknięte / kombi 50KM, 37kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) TRW
Producent:AKRON-MALÒ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
89344
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
89344
Wymiar gwintu:  1xM12x1
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru artykułu:  5444
Średnica cylindra [mm]:  22
Wymiar gwintu:  3xM10x1
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze