Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa JURID Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford ESCORT III Express (AVA) 1.3 nadwozie zamknięte / kombi 69KM, 51kW, benzyna (1981.03 - 1986.02) TRISCAN
Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1705
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
1705
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,2
Rozmiar gwintu 1:  3x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61709X
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61709X
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  22,2
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22.22
System hamulcowy:  BOSCH/BENDIX
Długość 2 [mm]:  191
Rozmiar gwintu 1:  3x M10x1.0
Rozmiar gwintu 2:  1x M12x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,39
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 388,00 zł
198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze