Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA do Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12)

Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa BREMBO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) NPS
Pompa hamulcowa OEM Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) OEM
Pompa hamulcowa SAMKO Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW, benzyna (1992.03 - 1998.12) TRW
Producent:AUTOFREN SEINSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOFREN SEINSA
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
D1417
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOFREN SEINSA
Kod:
D1417
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
System hamulcowy:  LUCAS
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze