Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ASHIKA do Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa ASHIKA Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa DJ PARTS Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) DJ PARTS
Pompa hamulcowa GIRLING Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NPS Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) NPS
Pompa hamulcowa SAMKO Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Honda HR-V (GH) 1.6 16V (GH1, GH3) SUV 105KM, 77kW, benzyna (1999.03 - obecnie) TRW
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
68-04-427
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
68-04-427
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  26
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Ilość otworów gwintowanych:  2
Do 100 dni na zwrot
404,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze