Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NIPPARTS do Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) ASHIKA
Pompa hamulcowa BOSCH Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) BOSCH
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) JAPKO
Pompa hamulcowa NIPPARTS Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) NIPPARTS
Pompa hamulcowa TRISCAN Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mazda E Autobus (SR1) E2200 D Autobus 64KM, 47kW, olej napędowy (1991.03 - 2003.05) TRW
Producent:NIPPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NIPPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
J3103083
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NIPPARTS
Kod:
J3103083
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Złącze na dole
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 351,00 zł
179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze