Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz CLK kabriolet (A209) CLK 500 (209.472) kabriolet 388KM, 285kW, benzyna (2006.06 - 2010.03) VEMO
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM80323
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80323
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  25
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1008,00 zł
576,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze