Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) METELLI
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) SWAG
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SL (R129) 280 (129.059) kabriolet 204KM, 150kW, benzyna (1998.05 - 2001.10) TRW
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133196J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133196J
Ciężar [kg]:  0,72
Średnica 1 [mm]:  25
Średnica 2 [mm]:  19
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM509
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze