Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MEYLE do Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) ATE
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) CIFAM
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) SWAG
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SL (R129) 60 AMG (129.067) kabriolet 381KM, 280kW, benzyna (1997.05 - 2001.10) TRW
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
014 532 0005
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
014 532 0005
Jednostka:
szt
Długość 1 [mm]:  58
Długość 2 [mm]:  108
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,40/19,05
Wymiar gwintu:  M10x1
Ilość połączeń:  3
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze