Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa DT SPARE PARTS Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) DT SPARE PARTS
Pompa hamulcowa FAST Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW, olej napędowy (2009.05 - obecnie) TRW
Producent:FTE

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H24906.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H24906.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  24,5
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 561,00 zł
295,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H259011.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H259011.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  50
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  246,5
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 814,00 zł
452,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H26923.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H26923.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  26,99
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 928,00 zł
530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H26918.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H26918.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  26
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  50
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  100
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  246
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1318,00 zł
775,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220350
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220350
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  246,5
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  102
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  50
Ciężar [kg]:  0,763
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9720022
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9720022
Średnica tłoka [mm]:  26
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  2
Długość całkowita [mm]:  246
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  BOSCH
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  100
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  50
Ciężar [kg]:  0,9
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220423
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220423
Średnica tłoka [mm]:  27
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,878
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220341
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220341
Średnica tłoka [mm]:  24,5
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,774
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze