Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06)

Pompa hamulcowa A.B.S. Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Mini MINI CLUBMAN (R55) Cooper S Kombi 200KM, 147kW, benzyna (2010.03 - 2014.06) TRW
Producent:GIRLING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4007163
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4007163
Materiał:  Aluminium
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  28,8
Rozmiar gwintu 1:  M12x1
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze