Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa ASHIKA Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) ASHIKA
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa ERT Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) FRENKIT
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa NPS Nissan NP300 NAVARA (D40) 2.5 dCi 4WD pick-up 171KM, 126kW, olej napędowy (2006.10 - obecnie) NPS
Producent:A.B.S.

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61633
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61633
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  25,4
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  25,4
System hamulcowy:  ATE
Długość 2 [mm]:  142
Rozmiar gwintu 1:  2x M10x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,67
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2356,00 zł
1428,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze