Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ASHIKA do Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ERT Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) ERT
Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ASHIKA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) ASHIKA
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) JAPKO
Pompa hamulcowa KAWE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) METELLI
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) NIPPARTS
Pompa hamulcowa NK Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) NK
Pompa hamulcowa NPS Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Nissan PRIMERA (P10) 2.0 GT sedan 150KM, 110kW, benzyna (1990.06 - 1996.01) TRW
Producent:ASHIKA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ASHIKA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
68-01-144
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ASHIKA
Kod:
68-01-144
Jednostka:
szt
Otwór - śr. 1 [mm]:  24
Gwint wewnętrzny [mm]:  9
Ilość otworów gwintowanych:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 553,00 zł
291,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze