Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAVO PARTS do Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ASHIKA Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) ASHIKA
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa BOSCH Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) BOSCH
Pompa hamulcowa ERT Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) NIPPARTS
Pompa hamulcowa SAMKO Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Nissan PRIMERA (P11) 1.8 16V sedan 114KM, 84kW, benzyna (1999.08 - 2001.12) TRW
Producent:KAVO PARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMC-6501
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
BMC-6501
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
281,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMC-6522
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
BMC-6522
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze