Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) AISIN
Pompa hamulcowa ASHIKA Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) ASHIKA
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa FRENKIT Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HERTH+BUSS JAKOPARTS Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Pompa hamulcowa JAPANPARTS Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) JAPANPARTS
Pompa hamulcowa JAPKO Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) JAPKO
Pompa hamulcowa KAVO PARTS Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) KAVO PARTS
Pompa hamulcowa KAWE Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) LPR
Pompa hamulcowa NIPPARTS Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) NIPPARTS
Pompa hamulcowa SAMKO Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Nissan PRIMERA Traveller (WP11) 1.6 16V Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1998.04 - 2001.12) TRW
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6310
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6310
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Materiał:  Aluminium
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze