Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TRW
Producent:DELPHI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM80614
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM80614
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 729,00 zł
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze