Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa A.B.S. do Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12)

Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) KAWE
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) NK
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) SASIC
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 205 II (20A/C) 1.6 GTI liftback 116KM, 85kW, benzyna (1987.10 - 1989.12) VALEO
Producent:A.B.S.

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1351
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
1351
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  ATE/BENDIX
Długość 2 [mm]:  114,9
Rozmiar gwintu 1:  4x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,22
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1729
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
1729
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20,64
System hamulcowy:  BOSCH/BENDIX
Długość 2 [mm]:  118
Rozmiar gwintu 1:  4x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo szare
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  4
Ciężar [kg]:  1,18
Do 100 dni na zwrot
252,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
61235
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
61235
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  20,6
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  20.64
Rozmiar gwintu 1:  3x M10x1.0
Materiał:  Żeliwo
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  3
Ciężar [kg]:  1,22
Do 100 dni na zwrot
319,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
A.B.S.
0 (0 ocen)
Kod produktu:
63218
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
63218
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Średnica [mm]:  20,6
System hamulcowy:  BOSCH/BENDIX
Ciężar [kg]:  0,12
Do 100 dni na zwrot
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze