Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa OEM do Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) KAWE
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) NK
Pompa hamulcowa OEM Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 307 SW (3H) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (2002.03 - 2005.06) VALEO
Producent:OEM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4601L3
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
4601L3
Jednostka:
szt
Średnica tłoka 1 [mm]:  23,8
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23.81
Rozmiar gwintu 1:  2x M12x1.0
Materiał:  Aluminium
Liczba otworów do mocowania:  2
Ilość połączeń:  2
Ciężar [kg]:  0,62
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1201,00 zł
686,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze