Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa TRW do Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ABE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) NK
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 I (15B) 1.9 4x4 sedan 126KM, 93kW, benzyna (1990.07 - 1992.07) TRW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMF196
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMF196
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  2
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 445,00 zł
234,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
PMH182
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
PMH182
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  BENDIX
Średnica 1 [mm]:  22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 486,00 zł
256,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze