Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DJ PARTS do Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16 sedan 147KM, 108kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Producent:DJ PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DJ PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AM1056
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DJ PARTS
Kod:
AM1056
Otwór - śr. 1 [mm]:  20,64
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze