Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ABE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 105KM, 77kW, benzyna (1988.10 - 1992.08) VALEO
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131781J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131781J
Średnica [mm]:  20,6
Ciężar [kg]:  1,18
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM625
Długożć opakowania [cm]:  20,7
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  5,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze