Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 II (4B) 1.9 D sedan 68KM, 50kW, olej napędowy (1994.06 - 1995.10) VALEO
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1209
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1209
Materiał:  Aluminium
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  ATE
Dla numeru artykułu:  1209
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1238
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1238
Otwór o śr[mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1254
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1254
Materiał:  Żeliwo
Otwór o śr[mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 x 1 (4)
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze