Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa HELLA do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) ABE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) NK
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 D Kombi 69KM, 51kW, olej napędowy (1993.09 - 1995.12) VALEO
Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 501-081
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 501-081
Jednostka:
szt
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Otwór o śr[mm]:  20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 447,00 zł
235,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8AM 355 502-571
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8AM 355 502-571
Techniczny numer informacyjny:  AM0257
Otwór o śr[mm]:  22,20
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  BENDIX
Gwintowana złączka:  M10 x 1 (x4)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze