Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) METZGER
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 2.0 4x4 Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1992.08 - 1996.10) VALEO
Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.2122-1704.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.2122-1704.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  39
Długość 2 [mm]:  115,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 412,00 zł
217,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze