Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ERT do Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 505 (551A) 2.0 sedan 97KM, 71kW, benzyna (1980.11 - 1985.12) VALEO
Producent:ERT

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200538
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200538
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
System hamulcowy:  LUCAS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200540
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200540
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 53,00 zł
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200250
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200250
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 59,00 zł
21,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze