Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1983.10 - 1990.12) VALEO
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131526J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131526J
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM582
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze