Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 505 (551A) 2.8 GTI V6 sedan 143KM, 105kW, benzyna (1986.06 - 1993.12) VALEO
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
131526J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
131526J
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM582
Długożć opakowania [cm]:  25
Szerokość opakowania [cm]:  13
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze