Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) SASIC
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 94KM, 69kW, benzyna (1983.08 - 1985.12) VALEO
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM554
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM554
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  21
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  8
Wysokość opakowania [cm]:  4,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 562,00 zł
296,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze