Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) LPR
Pompa hamulcowa NK Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) SASIC
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 505 Break (551D) 2.0 Kombi 82KM, 60kW, benzyna (1982.04 - 1987.11) TRW
Producent:SAMKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P11555
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P11555
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P11104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P11104
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Średnica tłoka [mm]:  20,64
System hamulcowy:  Bendix
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze