Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot EXPERT (224_) 2.0 HDI Autobus 109KM, 80kW, olej napędowy (2000.07 - 2006.12) TRW
Producent:LPR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1890
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1890
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bendix/Bosch
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 314,00 zł
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1995
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1995
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Dla numeru artykułu:  1995
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
System hamulcowy:  Bosch
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 316,00 zł
161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1906
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1906
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 X 1 (4)
Materiał:  Aluminium
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 335,00 zł
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1898
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1898
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Wymiar gwintu:  10 X 1 (2)
Materiał:  Żeliwo szare
System hamulcowy:  Bendix
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 420,00 zł
221,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze