Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot EXPERT Skrzynia (222) 2.0 Skrzynia 136KM, 100kW, benzyna (2002.09 - 2006.12) TRW
Producent:JURID

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
132448J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
132448J
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Żeliwo
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM661
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze