Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) BREMBO
Pompa hamulcowa DJ PARTS Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) DJ PARTS
Pompa hamulcowa ERT Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot J9 Skrzynia 2.5 D Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1982.07 - 1987.06) VALEO
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3377
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3377
Jednostka:
szt
Średnica cylindra [mm]:  25,4
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  1/2"-20-UNF
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 414,00 zł
218,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze