Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAMOKA Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Porsche CAYENNE (9PA) Turbo S 4.5 SUV 521KM, 383kW, benzyna (2006.03 - 2007.09) TRW

22 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKRON-MALÒ
0 (0 ocen)
Kod produktu:
89233
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKRON-MALÒ
Kod:
89233
Średnica cylindra [mm]:  27
Materiał:  Żeliwo
Rozstaw srub mocujących:  90
System hamulcowy:  ATE
Dynamika hamowania/jazdy:  Dla pojazdów z ESP
Wymiar gwintu:  2xM12x1
Dla numeru artykułu:  6200
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220420
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220420
Średnica tłoka [mm]:  27
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Materiał:  Aluminium
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]:  0,704
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze