Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa DELPHI do Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12)

Pompa hamulcowa BREMBO Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) BREMBO
Pompa hamulcowa LPR Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) LPR
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) DELPHI
Pompa hamulcowa GIRLING Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) KAWE
Pompa hamulcowa METELLI Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault 19 II (B/C53_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1993.05 - 1998.12) TRW
Producent:DELPHI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM42031
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM42031
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  21
System hamulcowy:  Teves
Do 100 dni na zwrot
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM23823
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM23823
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  21
System hamulcowy:  ATE/BEN
Do 100 dni na zwrot
97,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DELPHI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LM23822
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DELPHI
Kod:
LM23822
Jednostka:
szt
Średnica tłoka cylindra:  19
System hamulcowy:  ATE/BEN
Do 100 dni na zwrot
99,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze