Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09)

Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) GIRLING
Pompa hamulcowa JURID Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) METELLI
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 26KM, 19kW, benzyna (1962.10 - 1983.09) VALEO
Producent:SAMKO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P12112
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P12112
Jednostka:
szt
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  2
System hamulcowy:  Bendix
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Do 100 dni na zwrot
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P12107
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P12107
Średnica tłoka [mm]:  19,05
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  3/8 24 UNF (3)
Układ hamulcowy 1- / 2-obwodowy:  1
Do 100 dni na zwrot
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P12106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P12106
Wymiar gwintu:  7/16 24 (1)
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  3/8 24 UNF (3)
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P12117
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P12117
Średnica tłoka [mm]:  20,64
System hamulcowy:  Bendix
Materiał:  Żeliwo szare
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Wymiar gwintu:  10 X 1 (3)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze