Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HART Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) HART
Pompa hamulcowa JURID Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAXGEAR Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa QFIX Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) QFIX
Pompa hamulcowa REMSA Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault 9 (L42_) 1.4 Automatik (L423) sedan 68KM, 50kW, benzyna (1981.09 - 1985.12) VALEO
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1121
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1121
System hamulcowy:  Bendix
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  19,05
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1135
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1135
Materiał:  Żeliwo
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1)
Otwór o śr[mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  10 x 1 (3)
System hamulcowy:  Bendix/Bosch
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze