Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) HELLA
Pompa hamulcowa JP GROUP Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) JP GROUP
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) KAMOKA
Pompa hamulcowa MAXGEAR Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) NK
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4 liftback 78KM, 57kW, benzyna (1990.05 - 1998.02) VALEO
Producent:FTE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220097
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220097
Średnica tłoka [mm]:  20,6
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  181
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  BENDIX
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]:  8,5
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  31
Ciężar [kg]:  1,25
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze